joi, 29 aprilie 2010

am primit un premiu


de obicei nu câștig nimic, adică la loterie, concursuri, tombole și altele... experiențe de viață da, și amintiri, și prieteni, cred... 

astăzi în schimb, am primit premiul sunshine, (mulțumesc mult), care se dă celor care au o doză de optimism în viață, sau soare cred mai degrabă, (un pik!) în spectacolul lumii la care particip și eu ca umil actor... m-am uitat să văd la alții de ce l-au primit. de norocoși. și eu, deci sunt norocos. m-am uitat să văd ce trebuie să fac! să pun premiul la loc de cinste. l-am pus, oblu sus. să spun din partea cui este. de la neuronulcreponat. http://neuronulcreponat.blogspot.com/ (mulțumescîncăodată - poatedacănueracreponatneuronulnulîncasam ha!). să dau la rândul meu premiul la 12 prieteni. am mai mulți prieteni dar nu au blog. o să încerc să mă achit de datorie cumva. poate cumva suntem toți prieteni (ca pe haifaiv :-)). să afișez linkul lor. ok. asta am înțeles-o. să le dau de știre printr-un comentariu. și să fac o listă cu 10 lucruri care îmi plac. no așe.

lista
10 (zece) lucruri care îmi plac 

1. marea,
pentru că aparent nu are capăt,
pentru că e albastră,
pentru că aș vrea să trăiesc pe ea,
pentru că mă fascinează,
pentru că de 3 ani mi-e dor mai mereu de ea, 
pentru că oricât ai vorbi despre ea nu o vei putea povesti nicicând pe de-antregul,
pentru că e,
2. Grecia,
pentru că sunt îndrăgostit de ea,
pentru că seamănă într-o mare măsură cu marea,
pentru că are insula Santorini și Creta si Mikonos și Corfu și Skiathos și încă o mie de insule,
pentru că unele sunt nelocuite și aș putea să le locuiesc eu,
pentru că grecii o au pe zeița dragostei și pe zeul amorului,
și îl au și pe Priap,
pentru că în cele aproape 60 de zile cât am stat acolo, în total, nu a plouat decât o dată,
pentru că mai sunt încă multe lucruri pentru,
3. să călătoresc,
pentru că cred că nu este altceva mai frumos decât să cunoști locuri și oameni, 
să vezi frumuseți neștiute și să guști mâncăruri deosebite,
pentru că amintirea deosebită a unui an este unde am fost, nu ce am făcut într-o zi oarecare,
4. să scriu, 
pentru că astfel pot împărți lumea și să fac întâmplările după voia mea,
și pentru că ele, cuvintele, sfielnice se așează așa cum scriu eu, 
5. să citesc,
pentru că așa cum spunea Noica, e o bucurie pe care o ai în singurătatea ta,
și pe care nu ți-o poate lua nimeni, 
și pentru că îmi place pur și simplu, 
6. să mă uit la filme, 
pentru că lumile cinematografice reflectă viața dar se încheie mai repede decât ea,
pentru că sunt mulți artiști talentați,
pentru că uneori privești și uiți prezența ta în fața filmului, 
7. muzica,
pentru că mă transpune în alt gând,
pentru că uneori îmi place să dansez, alteori să visez și alteori să o ascult neîncetat,
pentru că,
8. Modigliani,
că are femei alungite nefiresc ca icoanele,
că a fost un pictor spontan și un italian parizian,
pentru că mă emoționează,
pentru că am încercat să desenez ca el,
9. America,
pentru că e ceva care nu se poate descrie și trebuie să mergi acolo s-o vezi,
pentru că eu am fost ș-am văzut-o dar nu m-am săturat,
pentru că ei au naționalizat visul, există american dream dar nu romanian dream sau altul,
pentru că au constituția aia valabilă de 200 de ani,
10. plus primele 8 lucruri care îi plac neuronuluicreponat cu observația că
la punctul 3 e vara nu toamna,
asta pentru că mie vara îmi place,
și pentru că mie nu-mi ajung 10.

linkuri către prieteni nu am 12 dar orișicât:

no multe zâmbete și grămezi de optimimism!

6 comentarii:

neuronul creponat spunea...

felicitari, foarte fain :)

Dorian spunea...

:-) Mersi frumos de leapsa/premiu, sper sa am timp s-o dau si eu mai departe.

Anonim spunea...

Multumesc!Nu am mai intrat de ceva timp,asa ca-s oraecum picata de pe luna.Trebuie sa dau mai departe,sau cum tebuie sa procedez?
Hugz!Sa ai o zi frumoasa!

mihai brasov spunea...

Multumesc de premiu. Intr-o zi o sa premiez la randu-mi, dar... mai e pana atunci. La mine sunt mai mult de 10 lucruri care imi plac :(. Noica... Am citit 3 carti de-ale lui si as mai citi daca as mai gasi. Dar n-am mai gasit la biblioteca. Eu caut insa pe Nae Ionescu. N-am gasit.. :(

sorinpui spunea...

Sold Out, am scris cred, in final cum se procedeaza, nu e complicat. scri 10 lucruri care iti plac, il amintesti pe cel care ti-a dat premiul si il dai si tu, zice-se ca la 12 oameni...

Mihai, mă mir ca in Brasov nu se gaseste Noica la biblioteca. in mod normal sunt aparute toate cartile lui. inteleg ca nu vrei sa le cumperi, ca pe site la Humanitas le gasesti pe toate...

sorinpui spunea...

Sold Out, am uitat: si trebuie sa afisezi si tu premiul, floricica aia...