joi, 22 aprilie 2010

douășidoiaprilie, ziua pământului

azi e ziua pământului, la mulți ani tuturor și nimănui, pământul suntem toți și nimeni imediat, pământul este o sumă și nu un individ oarecare, așa ca mine, eu nu sunt pământul, tu nu ești pământul, nu este nimeni de fapt ci toți împreună suntem, conlocuitorii săi, eu sunt pământean și tu la fel, și ceilalți iarăși, dar toți adunați încă rămâne rest, pământul de din afara degetelor noastre, pământul de dincolo de noi, celălalt, altul, este pământ și nu e, nici unul nu suntem pe deplin și totuși nimeni altcineva în afara noastră nu se poate apropia de definiția pământului în felul în care ne apropiem noi, și eu adică, eu sunt pământ dar pământul nu se rezumă la mine, este eu și toți ceilalți, bieți pământeni care nu știm să apreciem finitudinea nisipului picurat fir cu fir în clepsidra vieții...

oricum, melodia care se potrivește cu ziua de azi și pe care o ascult neîntrerupt acum este:  http://www.youtube.com/watch?v=wQLiLbqxyQY

so, la mulți ani, pământeni!

Niciun comentariu: