marți, 13 aprilie 2010

din două-n două

50% din ultimele mele postări conțin ceva despre vreme, e cald, e frig, e bine, e soare, e nashpa etc. poate trebuie să mă fac meteorolog. că aștia oricum nu le mai nimeresc. mă fac un meteorolog mai special. io voi zice despre cum e vremea și nu despre cum va fi.

poate exagerez cu 50%. nu am numărat, da' no! 50% pare mai k lumea decât 32, 63% sau altă cifră cât mai exactă. avem cu toții o anume foame către exactitate. când suntem exacți părem competenți. când spunem de circa, aproximativ dăm o notă de derizoriu. deși de obicei folosim aproximarea ca să nu greșim. ai o marjă suficientă de eroare când spui circa 50% sau aproape 50%. adică poate fi și 49,9% și 42,37%. că e aproape. nu e departe. dar suntem savanți dacă precizăm două zecimale după virgulă.

scriu tot din două-n două zile. parcă... zici că sunt alimentat cu combustibil o zi da, o zi nu. mi-amintesc ce important era pe vremea lui ceaușescu, dacă tu aveai număr par la autovehiculul dacia, să ai un prieten cu număr impar. astfel puteai în fiecare duminică, vara, să ieși la grătare. sau la pescuit.

tot nu mă simt poet.

mă în-poetizează însă dispariția lui George Vasilievici, prea devreme dintre noi, și pe care de fapt nu l-am cunoscut dar a cărui absență acum conștientizată, îmi provoacă spaima că în sufletul meu, o anume bucurie, secretă și pe care poate aș fi putut-o avea, a devenit prin moartea lui, de neatins. o parte din cer, s-a sfârșit cu el.

http://www.trilulilu.ro/zoridevis/d4a0dc498766a8

Niciun comentariu: