marți, 4 mai 2010

nedumerire fără păr

dacă stau să cuget, o clipită ca ardelenii, îmi vine să mă scarpin în cap, îndelung... că de săptămâna trecută am vrut de câteva ori să zic câte ceva și n-am avut momentul, și când l-am avut nu mai știam ce vroiam să zic, în fine... nedumerirea de azi era legată de o controversă dacă rasu' în cap e freză! ce ziceți? e?

io ziceam că e. că se duce ăla, doritoru', și se așază pe scaun la frizer, cu păr pe cap, și frizeru' îl întreabă, normal, cum să fie, cum să vă tund, și clientu' meu zice, ras oglindă, ras complet, nu? și oponentu' meu de discuție îmi zice, râzând mânzește, rasu' nu-i freză! și io zic: lipsa de freză îi tot o freză, ha! și el zice, ce freză că iote, nu-i, e chel oglindă! și io nu sunt de acord. chel complet, ras de bunăvoie în cap e freza zero, e freza dintâi, mă rog, e un mod anume de a te coafa, chiar dacă în fapt e o absență a părului...

no poftim discuție!

2 comentarii:

ponderabila spunea...

Asta inseamna sa sti spune ceva pe un subiect atat de neinsemnat!

neuronul creponat spunea...

dar tu si oponentu' tau erati la rand la acelasi frizer?
ioiii, sa nu-mi zici ca luminezi mai tare decat pana acum :)))