luni, 19 aprilie 2010

datu' cu părerea

ce ușor e să-ți dai cu părerea! despre orice. cine se pricepe mai bine ca românu' la asta? despre politică? vai de mine. care român nu știe ceva despre politică. doar trăim cu ea. toată ziua. pe toate canalele. sănătate? doctori? păi care n-are în familie vreunu' abonat la doctori. plin de povești năucitoare. și așa mai departe... obosești numai când te gândești. că doar le știm pe toate.

acum nu-mi vine să-mi dau cu părerea despre nimic...

(completare după un sfert de oră: de fapt n-am net de 7 ore și-s pe-un modem nenorocit, de la o firmă de mare renume da' care îmi dă kilobaiții unu' câte unu' după ce fiecare face 10 ture în jurul casei și deja-s pachet de nervi, și nu credeam să-mi lipsească în halu' ăsta internetu' deși știam că întotdeauna îți trebe mai abitir ceva atunci când nu-l poți avea, kkt, îmi vine în minte ce nasol era pe vremea lui ceaușescu când ne lua ăla curentu' și nu mai puteam face nimica)

3 comentarii:

ponderabila spunea...

kilobaitul mi l da si mie cu milimetrul cica sant in italia si astia au "antenele"mai ceva ca noi...

sorinpui spunea...

da, au prea multi utilizatori (asa cum doreau de fapt) si ar trebui sa faca ceva investitii sa mareasca capacitățile. intre timp suferim noi...

neuronul creponat spunea...

adevarul e ca se fura
vezi nu-i vreunul pe la colt de casa si-ti fura bietii kilobaiti
parerea mea :)