vineri, 9 aprilie 2010

iam-iam

în urmă cu ceva vreme am descoperit un blog interesant și aromat, al unui reghinean, care postează cu predilecție mâncăruri pe care le gătește, cu poze elocvente, cuvinte ajutătoare și deseori simpatice iar la finalul experimentului culinar se întovărășește (și pe noi odată cu el) cu o melodie, de fiecare dată alta, care i se pare că se potrivește în ambient.

http://www.bucătăriepetrea.blogspot.com/

culmea  e că de câteva zile, gândul îmi e tot la ciupercile alea cu ardei la cuptor din 30 martie și la melodia de după. și nu mi-e foame...

3 comentarii:

neuronul creponat spunea...

acuma io cred ca daca tot i-ai facut reclama ar putea sa te omeneasca si pe tine cu niste bucate, nu?
nea Petrea ia sama!

sorinpui spunea...

da, ar fi o idee...

Dorian spunea...

Daaa, imi plac si mie chestiile ce le vad pe-acolo, si-mi place ca se tine de treaba, n-a lasat-o balta dupa 3 luni, cum fac multi altii. :-) Plus ca-l cunosc. :-)))