duminică, 11 aprilie 2010

două lucruri

azi a fost urât, ca de aprilie, o duminică ploioasă și rece. la două lucruri mi-a tot stat capul de ceva vreme, să le fac și dacă vremea a fost cum a fost, le-am făcut azi.

primul: să fac o omletă. cu cartofi, ceapă, puțin cârnaț, brânză... mă molipsesc de la Petrea. dacă făceam și poze, eram tare. și p-ormă puneam o piesă. omleta a fost delicioasă...

al doilea: să mă uit la Kill Bill, ambele volume. am constatat încă odată că Tarantino este absolut demențial. mi s-a făcut chef apoi de Pulp Fiction dar nu l-am găsit prin casă.

mâine începe o nouă săptămână de lucru dar cel puțin de pe lista mea cu de făcut am tăiat două jos. în seara asta nu mă simt poet. 

2 comentarii:

Laurentiu Pop spunea...

si fara inglorious basterds?! aia nu-i treaba, io unu nici nu m-as gandi sa incep o actiune din asta daca nu as duce-o la bun sfarsit cu inglorious basterds

sorinpui spunea...

ai dreptate dar inglorious basterds mi-e proaspăt în minte iar alelalte nu le revăzusem de mult.