duminică, 14 februarie 2010

ziua recunoștiinței

dacă cineva mi-o cere io votez pentru ziua recunoștiinței!

am ajuns să adoptăm sărbători ale altora. de ce nu pe toate? cine decide! sau unele sunt mai bănoase? câștigă mai mulți. că dacă punem inimioare roșii peste tot și vorbim de un sfânt simpatic câștigăm audiență și piștari. și de halloween iar. chiar dacă este un pic de speriat. scarry. brrrr.

și-atunci mă întreb de ce nu adoptăm și ziua recunoștiinței care în principiu este una a familiei, a iertării și a împăcării. probabil că în țara asta crescătorii de curcani nu sunt foarte numeroși sau foarte bănoși. măcar că carnea de curcan nu este rea!(cacofonie voită!!!) în america se vând copane de curcan la chioșcuri. și sunt absolut delicioase.

repet: io votez pentru ziua recunoștiinței. e mai tare ca astelalte. și curcanu' nu-i rău. da' n-are sponsori...

4 comentarii:

Fata cu Cafea spunea...

Poate pentru că noi nu prea ştim să iertăm şi să ne împăcăm unii cu alţii... :) Nu cred că s-ar opri poporul român de la mâncare, nici măcar dacă este vorba despre curcan.

ponderabila spunea...

ai un talent deosebit care mi place si l savurez cu nesat,cum sa fac sa am cartile tale?

ponderabila spunea...

ai un talent deosebit,autoironic,ce poate prinde la oricine iubeste arta de a scrie.cum pot sa am si eu vreo carte de a ta?

sorinpui spunea...

am o singura carte. deocamdata.