duminică, 14 februarie 2010

atât de ușor! (traducere liberă)

You baby, were like the sky   / tu, copilă, mă simțeam precum cerul,

You held me up to let me fly  / ridică-mă sus și lasă-mă să zbor,

That's just like you to tell me  / e așa cum îmi spui,
I've nothing to fear             / nu am de ce să mă tem

But I am a broken house      / dar sunt o casă sfărâmată
I'm holding on a broken bough   / și aștept pe o creangă ruptă,
Now it's easy for me to see     / este ușor acum pentru mine să văd,

It couldn't be that easy          / dar nu poate fi atât de ușor,
It had to be much harder      / trebuie să fie mult mai greu

That's just like you to tell me      / e așa cum îmi spui
I've nothing to fear                   / nu am de ce să mă tem           

But I could have been falling free    / dar aș fi putut să cad din înalt,
Falling all these years                     / aș fi putut să mă prăbușesc în toți acești ani,
Now it's easy for me to see, full of air    / este ușor acum pentru mine să văd, din înaltul cerului
Sun on my face, wind in my hair        / cu soarele pe față și vântul în părul meu...

Falling down, flying as slow as I can     / să mă prăbușesc, să zbor mai încet decât pot
I'm not trying to reach the land         / și să nu încerc să ating pământul
Just falling somewhere               / doar să cad undeva...

It couldn't be that easy             / nu poate fi atât de ușor,
It had to be much harder        / trebuie să fie mult mai greu

Meanwhile, boy, I love you      / între timp, băiete, te iubesc...

http://www.youtube.com/watch?v=_kPG8ID6X78

Un comentariu:

raluca spunea...

multumesc pentru noua obsesie muzicala :)
e ca iubirea, cand nu o ai iti lipseste, cand o ai te obsedeaza, dar parca e mai bine cu