miercuri, 29 iulie 2009

Retro 1 (de iulie)

Într-un fel e ciudat... scriu cele pe care le scriu, în urma întâmplărilor, ele au fost întâmplate iară eu, biet cronicar, vin să vi le înfățișez vouă, adicătelea nu am mai scris de atât de multă vreme, întrucât am fost plecat departe și pe de altă parte pentru că nu am știut despre ce am a vă scrie! că nu toate s-au și potrivit! așa cum ar trebui... bunoară, deși numai carte de vacanță nu este, întâmplarea a făcut să mă rătăcesc în cartea lui Alex Ștefănescu, (plecat fiind), Cum te poți rata ca scriitor! nu este o carte de vacanță clar! deși te binedispune dacă nu ești printre cei vizați, în unele momente îmi venea să râd, în altele să plâng, vai de mine! concluzia mea primă: pentru cine scriu? nimeni nu înțelege... uită! lasă! las-o...

Mai exact: deși nu se potrivește cu vacanța anului acesta, s-a nimerit să citesc această carte, care te face să râzi în hohote sau cu lacrimi, cu tristețe sau surprindere și să te întrebi finalmente, dacă ești în rezonanță cu prezentul sau trebuie să mai aștepți un pic!

Niciun comentariu: