luni, 13 iulie 2009

Bufnițele nu sunt ce par a fi!

Lumea de dinafara mea și universul întreg care pulsează în mine prinse în sarabanda prezentului... Nimeni nu poate înțelege ceea ce este de înțeles pentru că eu doresc asta în gândul de azi. Pe ecranul minții mele se derulează toate acestea, actorii joacă, muzica curge, evenimentele se-ntâmplă, ea este... visul ce va să vie, eu dorm, eu nu dorm, eu visez visul... claviatura trupului tău tresare sub degetele mele, eu cânt, eu sunt, eu decid... toate se mișcă precum voi eu, pentru că eu vreau astfel... trupul tău geme sub mine, eu gem sub mine, mintea mea geme sub gândul meu, ne amestecăm și ne despărțim deopotrivă, ne iubim și ne urâm în secunda tărâmului aista, nu te cunosc, nu mă cunoști, nu te știu , nu mă știi, nimic nu contează, totul contează, respirația ta, gâfâitul tău, eu, nimeni...
a
Dar hai să ne avem ca frați, toți suntem un pic luați!... http://www.youtube.com/watch?v=Bjv7luy1Vyg
a
Și avea dreptate piticul ăla care spunea că: bufnițele nu sunt ce par a fi!

Niciun comentariu: