marți, 21 iulie 2009

Vreau doar să trăiesc...

Uneori simt cum clipele mele interferează cu altele asemănătoare, clipe paralele, trăiesc în oglindă și mă-ntâlnesc cu mine și cu încă alți câțiva eu, nu știu de pe unde sosiți, semănăm și uneori realitatea se învolburează, nu mai știu în care lume anume sunt eu și-n care nu, totul e posibil și nimic nu mai aparține cu siguranță acestei realități... Ei ceilalți povestesc frumos, adevărat și dulce sufletului meu. Mă regăsesc. Unii știu mai multe, alții lucruri mai adânci. Unii au greutăți, alții zboară. Unii au lacrimi alții zâmbete. Eu sunt în fiecare și ei sunt în mine.

Îmi sunt prieteni. Mă-ntreabă toți ce mai fac. How do you do?

Vreau doar să trăiesc și să fiu fericit în această lume (până la urmă) minunată!!

http://www.youtube.com/watch?v=t4iY1iR9F

Niciun comentariu: