joi, 20 mai 2010

no așa!

mă, îmi zice prietenul meu cel mai bun, mă-ntorceam azi de la București, pe drum aglomerație mare, mașini după mașini, ascultam ceva discuții la radio, vremurile astea, ceea ce văd cu toți că e, și oamenii își dădeau cu părerea, că e bine, că nu, cu Băsescu, contra, ș-o țin așa vreo oră, și mă gândesc... îmi povestește prietenul meu, mă, dacă schimbăm placa, și nu mai facem mitinguri și proteste inutile, și trecem toți la o măsură ultimativă, ne băgăm picioarele, wtf, și pe ăștia de sus, care nu ne mai reprezintă, ne adunăm, ne solidarizăm, ne înțelegem, vedem, și îi scuipăm mă... unde îi vedem, unde îi prindem, șo pe ei, ăsta protest, îți dai seama ce chestie, să-l dea la știri, cutare politician, azi, a fost scuipat la propriu de o mie de oameni, de nemulțumiți, de protestatari, să curgă scuipatu' pe el, mama lui de hoț și de tândălos, no zi, mă-ntreabă, ce zici de o așa atitudine civică? fără texte inutile, jos cu el, îl scuipăm ș-atât! ce zici?

ce să zic și io! curat murdar! 

Un comentariu:

mihaidinka spunea...

pai la cat de tziganesc este totul, cu scuipatul nici macar nu am iesi din cotidian.

ar fi inca un motiv in plus pentru scarba generala. acum si la propriu.