miercuri, 5 mai 2010

ziua bărbaților!

nu am fost atent, nu am reținut, habar n-am cum s-a ajuns la chestia asta cu ziua bărbaților, cică a cerut-o un parlamentar anul trecut, și azi este prima ediție, o fi așa, nu știu care au fost motivele ăluia dar eu mă simt mai sărac... au câștigat iar femeile de fapt. dacă ele, până acum aveau o zi clară a lor, 8 martie, ziua femeii, restul fiind implicit ale noastre, ale bărbaților, de azi, avem și noi o zi clară, 5 mai, restul fiind astfel împărțite egal. adică așa văd eu. dacă înainte femeile aveau o zi și noi 364, de azi, datorită prostului ăluia, căruia ia trebuit o zi anume, cincimai, (ca să ce?) avem și noi o zi anume iar restul de 363 le împărțim egal. nu așa reiese?? când proștii vor implicitul să-l facă explicit??

am câștigat o zi și am pierdut 363. bravos parlamentarule! halal! o să cânte copii la grădiniță de azi: e ziua ta, tătico, și-n dar ți-am adus inima... mă simt o țâră mai emasculat... și cum o să sărbătorim ziua bărbaților? cu cântec patriotic? serbări câmpenești? recitări de poezii? ne putem îmbăta ca porcii? o să avem seară specială cu final fericit? putem merge liberi la striptis? of ce de dileme!

și de mâine ziua cui e?

Un comentariu:

Codruta Romanța spunea...

Poate de maine o sa cantam ,,e ziua ta bunico,, sau mai grav o sa ne trezim cantand e ziua ta ,,amanto/amantule,, (devin si eu rea) dar ai perfecta dreptate...