vineri, 27 noiembrie 2009

din multerele mele...

azi, acum, nu mă pot concentra pe o singură chestie, mă gândesc la prea multe, am proiecte de fapt, cu titluri deja, la care lucrez, nu un singur proiect, evident că nu vreau să mă pierd astfel, sper că mai multul nu va sfârși în mai puțin, m-am tot gandit în ce măsură unele notări din blog-jurnalul meu sunt, sau pot fi interesante pentru alții din afara Ochiului meu, am sfârșit prin a accepta, din nou, că trăiești singur în cea mai mare parte a timpului, și că reflecțiile tale sunt importante pentru altcineva, în măsura în care se regăsește în ele, asta dacă nu cumva celălalt, cititorul, nu are vreo curiozitate strict biologică (sau entomologică! sic!)...

săracă inima me, iară-ncepe a mă dure, hai, hai inimă hai, la multerele mă dai...

sunt în ziua 9, dacă joia trecută a fost ziua 1, mâine este deci ziua zece, știu să socotesc care-va-să-zică...

Niciun comentariu: