sâmbătă, 21 noiembrie 2009

2

Ieri a fost ziua a doua. Care a trecut la fel de repede. Domnul Valentin Marica a prezentat poetic cartea mea de proză. Frumos. Și mi-a prorocit scrierea unei cărți de poeme. A doua lansare a avut loc de la Teatrul Scena din Târgu-Mureș după orele 17.00.

Directorul editorial al Editurii Trei, doamna Magdalena Mărculescu mi-a spus că la București nu vine atâta lume la o lansare de carte.

De acum cea mai frecventă întrebare va fi: pe când următoarea?... Iar eu nu mă grăbesc nicăieri. Va fi cam pe când va veni...

E o dimineață splendidă. Și zâmbesc. După episodul 8 sezonul 3 din Californication. Am râs cu lacrimi. Punct deocamdată. 

2 comentarii:

zambile spunea...

FELICITARI!!!
e intr-adevar o dimineata splendida

raluca spunea...

citesc acum cartea cu un pahar de vin si cu michael buble in fundal. imi cade bine, si ma face sa zambesc. felicitari pentru curaj, tineti-o tot asa. lansarea pe masura. totusi, marica e o calamitate, nu stiu de ce il invita lumea la lansari de carte, in rest, nota 10.