joi, 10 septembrie 2009

Toate-s nouă și toate vechi

Până la urmă, așa cum am arătat la început, scriu în primul rând pentru mine. Blogul, conform definiției, este un jurnal personal deschis publicului larg. Sunt conștient că poți să nu mă placi, cititorule. Prima pedeapsă ar fi să nu mă citești ! Du-te-n altă parte, nu mă supăr, nu am de ce... Nu ne putem potrivi cu toții, nu putem fi toți la fel... Însă dacă nu poți zice ce nu-ți place și de ce, taci. Vezi-ți de drum! Pot răspunde unei întrebări, pot accepta critica, pot purta o discuție dar în nici un caz nu pot răspunde unor cuvinte injurioase gratuite. Nu am ce...

Ascult de 2 ore aceeași melodie în interpretări diferite. O lacrimă furișată. Nu mă pot decide care este mai frumoasă. Toate sunt deosebite. Toate-s vechi și toate-s noi. Cuvinte repovestite iar și iar... inflexiuni noi, timbru diferit, cuvinte potrivite. Parcă Mario Lanza și Andreea Bocelli sunt mai buni... astăzi, acum.

http://www.youtube.com/watch?v=coRNfRQ0GC0

Niciun comentariu: