joi, 17 septembrie 2009

De ce plac manelele!

Nu suntem la fel, și nicidecum identici, avem fiecare sentimente, simțăminte, gânduri, vise, motive și idealuri diferite, nu ne potrivim prin urmare decât arareori, pe alocuri, niciodată pe de-antregul, nici nu avem cum... ne trebuie prea multe cuvinte să ne explicăm, să ne facem înțeleși iar unele din acestea nu sunt inteligibile, e ca și cum aș spune că pe lângă faptul că de cele mai multe ori nu înțeleg ce spui, tu, străine, uneori starea mea de spirit, fluturii mei din stomac, gândaci, râme, ce-or fi, mă-mpiedică să mă conectez la efluviile tale sentimentale...

N-ai ce zice altceva, eu sunt altul, eu sunt altfel, eu nu sunt așa, eu nu știu ce sunt... banalități, prostii, căcaturi... dacă vorbim prea mult și prea complicat, suntem fie sofisticați, fie neînțeleși, dacă vorbim prea puțin sau deloc, suntem ciudați și străini, nicicum nu-i bine, sfârșim de cele mai multe ori prin a fi percepuți ca prea subtili și elitiști ori prostalăi de-a dreptul...

Cuvintele uneori ne asediază, treburile dau năvală peste noi, n-avem vreme, avem copii, soți, amanți, mașini de-ntreținut, credite, rate, medicamente de cumpărat, părinți bolnavi, morminte, amintiri, chestii, altele multe, diverse... cum să nu-ți placă frazele simple!!! fredonabile? cantabile? cum!


"am încredere în tine/că nu pleci de lângă mine/ (de 4 ori)
aș vrea acum să întreb și eu părinții tăi/ aș vrea să știu dacă vreodată s-au iubit și ei/ și dacă s-au iubit și ei cum noi doi ne iubim/atunci mă-ntreb de ce vor să ne despărțim/ dar de ce banii îmi fac soarta/ vor despărți o inimă de alta/ ești iubirea mea/aș vrea acum să-ntreb și eu părinții tăi/ aș vrea să știu dacă vreodată s-au iubit și ei/și dacă s-au iubit și ei cum noi doi ne iubim/atunci mă-ntreb de ce vor să ne despărțim/"... bla-bla-bla/ bla-bla-bla...

http://www.youtube.com/watch?v=HApIIZiKf7c

Totul este explicit, nimic nu e complicat, linia melodică este simplă, poți fredona, de ce să nu-ți placă, nu trebuie să gândești foarte mult, sună fain, vrăjală, ce nu-i bine!!!

Asta-i! Nu trebuie să discerni la greu. Totul este ușurel. Punct ochit, punct lovit. Pot să-mi dea și lacrimile. Maneaua e pe direct. Scurt. Nu pierdem timpul. Asta-i treaba. Lasă poezia. Maneaua-i mai tare.

Un-doi că timpu-i scurt. De-aia plac manelele...

2 comentarii:

r spunea...

de-asta nu-mi plac mie manelele:

http://www.trilulilu.ro/puiusecareanu/ac5238af312d1e?playlist=142981

ponderabila spunea...

sau sa faci dragoste fara preludiu...