duminică, 31 octombrie 2010

zece luni

treisutepatruzile încheiate cu noaptea dovleacului, mai sunt șaizecișiuna, cum au trecut atât de repede, habar n-am, ce-am făcut în toate aceste 7.296 de minute, habar n-am, când te gândești că zece secunde pot fi lungi ca anii uneori, și totuși cum pot păli ele față de cele 437.760 care au trecut din 2010, am avut bucurii, dureri, tristeți, soare, vânt, tăceri, cuvinte... ce n-am avut!... și intervenție chirurgicală am avut, marți, după zece ani, și n-am nimerit cele 3 ceasuri rele, și cea mai stresantă oră din viața mea am avut-o, tot marți, dar nu mai contează...

au trecut iată zece luni și tot ce-mi stăruie în minte sunt ochii câinelui Hachiko...

 http://www.youtube.com/watch?v=z4WKnwKlWDI, aici mult mai lent...

Un comentariu:

Codruta Romanța spunea...

,,,Sper că acum esti mai bine...!!