joi, 7 octombrie 2010

noutatea zilei de azi

ziua de azi născută în noapte, căci câteva minute după miezul nopții nu pot să spun bună ziua, nici bună dimineața (parcă-i totuși prea devreme...) iar noapte bună sună ultimativ. noapte bună dar eu mai stau un pic. mai vreau să spun ceva. o clipă... so. am primit niște întrebări și mă gândesc. să fiu eu însumi sau să fiu diplomat. mă mănâncă în cerul gurii să fiu azi, așa devreme, incendiar și realist. 2 termeni nepotriviți însă. și oricum răspunsurile mele nu deschid lumea ci o închid o dată mai mult. cu misterele și cu potlogăriile ei deșucheate. nu rezolvăm nimic. n-avem șansă. nu am șansă. sunt ioan botezătorul. again. cel ce vorbește în pustiu. degeaba. așa că mă pregătesc pentru un interviu care deschide niște drumuri închise.

de fapt noutatea zilei de azi este că am degustat o seară cu prieteni. prieteni în absența unor relații care obligă, consumă și ard. prieteni și-atât. așa... cu depeche mode în mintea mea hălăduind, somebody,  http://www.youtube.com/watch?v=Ue3SPjsXgdI, clipa finală, teribilă, de după linie, în care povestim, înjurăm, trăim, retrăim, murim. noi, fără noi. o întreagă odisee... așa că, dragii mei contemporani, vă respect, vă înțeleg, vă iubesc și sper să ne fie tuturora bine. iar binele unuia să nu atenteze la binele altuia.

băiatul meu a notat fugar pe facebook numele unei melodii care nu i-a mai ieșit din minte. după ce am ascultat-o, curios, mi s-a înfipt și mie ca un cui, în creierul limbic. nu mă lăsa să spun, nu mă părăsi din nou, nu mă răni din nou, nu mă lăsa să greșesc din nou, the little idiot, (me, you, everybody, anybody...), http://www.youtube.com/watch?v=LI-jUL07pXw, nici n-am auzit înainte de aștia, moby? cine e moby?

în fiecare zi învăț câte ceva. (pe pielea mea :))

Niciun comentariu: