marți, 5 octombrie 2010

business day 2

de câteva zile mă țin să notez câte ceva și despre ziua 2 la business days. dar iarăși sunt un pic defazat. ziua 2 a fost mai interesantă parcă, decât prima zi. prima conferință a fost pe resurse umane. am aflat că există o limbă de lemn și în resurse umane, bunăoară, aserțiunea că: oamenii sunt cea mai importantă valoare a unei companii, este falsă, deși e un clișeu des uzitat. adevărul este că oamenii implicați sunt cea mai importantă valoare iar implicați, cercetările arată, că la nivelul unei companii sunt doar 26%.

a doua conferință a fost despre antreprenori, antreprenoriat, manageri de succes. au vorbit radu georgescu (gecad), marius ghenea (flamingo), andy szekely (tată ardelean și el locuiește în rădăuți și vorbește absolut savuros moldovenește) și alții. mi-am notat câteva adrese: ghenea.ro, andyszekely.ro, burcash.ro, mihaelastroe.ro. de asemenea am rămas cu ideea că trebuie să-mi fac cont pe facebook că măcar este o rețea de socializare dar că twitter-ul, conform marius ghenea, nu se știe ce problemă rezolvă, sau, ca să îl citez oarecum, twitter-ul rezolvă o problemă care înainte de twitter nu era.

bine, multe lucruri am mai aflat dar astea sunt la prima strigare...

Niciun comentariu: