joi, 4 noiembrie 2010

4 din 11

noiembrie nu este luna mea favorită și cu toate acestea în diminețile astea din urmă, m-am trezit cu un noiembrie frumos. ce fain e uneori să zăbovești în răscruce! să te gândești că ai putea-o lua pe oriunde, pe cărarea aceea ori pe cealaltă... răscrucea este un câmp înflorit de posibilități, câmpul macilor învăpăiați, e un înainte de-a fi... nu știu ce vreau să zic, adică știu dar melodia aia îmi stăruie încă în minte. atât azi...

dacă iei 4 din 11 rămân câte trebuie...

2 comentarii:

Nightwish spunea...

imi place felul tau simplist de a scrie...ajungi mereu sa te gandesti dupa ce citesti ce scrii....tare

sorinpui spunea...

mulțumesc, am văzut mai târziu comentariul tău. oricum e mai bine să vorbești simplu despre lucrurile complicate decât să vorbești complicat despre lucrurile simple. :)