duminică, 7 martie 2010

vorbe-ntruna

sunt unii care vorbesc fără să se oprească și fără să spună mare lucru, ascunzându-și golurile gândirii astfel, i-auzi vorbind și vorbind în nesfârșire, și obosești foarte repede ascultându-i, pentru că nu spun mare lucru, ce-au citit în click, sau în evenimentul zilei, sau pe net, sau au văzut pe iutub, sau draku știe pe unde, le-a zis un preten, sau o gagică, nimeni nu poate proba, de unde știi îi întrebi, nu mai știu, zic ei, mi-a zis cineva, nu știu cine, am văzut undeva, îți vine să mori de râs, nu au reper, noi înșine nu mai avem reper, argumentul nostru se clatină, al lor nu este, cine e cel care mi-a dat informația, acest pseudo-adevăr, habar n-am,  îmi este necunoscut, las-o draku de treabă... nu știu de unde știu, în definitiv știutele au nenumărate surse, nici măcar nu mai știu din câte locuri pot afla știutele, atât de multe sunt... kkt, de 3 x, lasă-ne - lasă-ne, alabalabae - albalabae, șamd.șamd.șamd; să îți vină să mori de furie sau de necaz, nimic din ce știu nu este sigur că știu, adică? adică nu știu nimic, vă pup și mai vorbim, aveam o poză faină de baba mea... o public mintenaș, na...

Niciun comentariu: