vineri, 3 februarie 2012

cinci secunde nu

am fix cinci secunde ca sa îți explic că nu îmi ajung cinci secunde pentru a explica ceva, de cele mai multe ori cei de pe cealaltă parte a baricadei nu au discernământul necesar pentru a disjunge lucrurile fade față de cele calde, sau așa credem noi, cei care împărțim opinia, în bună și mai puțin bună; putem rezolva ceva în măsura în care vrem să rezolvăm ceva...

no, îmi zice prietenul meu ardelean pursânge: mă frate m-am săturat de șmecheriile tale, trebuie să te exprimi... despre ceea ce vrei, no stai, zic, îmi vine să strig, ori facem doar joc de glezne, ori genoflexiuni, da lucrurile sunt oricum de alt fel, nu le poți ghici, nu le pot ghici, și să zic că pot înseamnă să mint sfruntat, aștepți din partea mea un da pe care nu ți-l pot da, dar nici un nu clar nu pot exprima...

puterea nu este bună, ea pervertește subt toate formele ei. jos cenzura!

Niciun comentariu: