miercuri, 23 februarie 2011

azi nu sunt acasă

hei,

e atât de târziu și de dimineață încât nici bine nu sînt dumirit, mai e noapte sau e dincolo de ea, dimineață bolundă, somnul profund a trecut, eu sunt treaz, mă doare capul de-mi pleznește, și nu mi-e somn... no. atât.

devotchka sînt cei mai tari. am niște gânduri la ora asta bestiale. ce sărăcia mai poți zice?... azi mi-e somn. azi-ul ăsta vreau să-l dorm cu dușmănie. să stea ochii ăștia scrutători... închiși. să tacă o țâră. ce puii mei, io nu pot dormi k lumea???... ar trebui să mă strângă cineva în brațe și să mă respire ca și cum aș fi ultima răsuflare... și-apoi să-mi dau duhul, iacă-așa...

:)

Un comentariu:

neuronul creponat spunea...

indiferent unde eşti, acasă sau nu, o tastatură sau un colţ de hârtie, sau o oglindă aburită tot găseşti, aşa că...scrie friend, scrie:)