luni, 15 noiembrie 2010

luni

cum apreciem zilele? după ceea ce ni s-a întâmplat sau după ceea ce am simțit. o zi în care nu s-a întâmplat nimic este o zi din care zâmbetul a lipsit sau o zi în care sufletul nostru stă, inert. avem nevoie de emoție sau de aventură? oricum sunt zile faine de noiembrie și nu-mi vine să scriu despre nimic. de politică n-am chef, orice știre apare devine diamant în ochiul presei, care o întoarce pe zeci de mii de fețe, de citit... mă necăjesc c-o carte de vreo 2 săptămâni, de la editura trei, cu psihanaliști, azi dimineață am citit 2 numere din săptămâna financiară, toți zic că e de rău, numa ăia de la putere că e de bine, ce să zică săracii, după noi potopul! deh! povești.

m-am săturat de telefonia mobilă. mi-e dor să scriu o scrisoare. cu stiloul. azi a fost luni.

Niciun comentariu: