vineri, 13 martie 2009

Mă nedumirești!

Care este matricea purtătoare de semn a sufletului omenesc? Tu ști?... Eu nu știu... Suntem atât de diferiți și atât de asemănători deopotrivă... Uneori toate barierele inimii noastre sunt coborâte și ceasul bun ne aduce întâlnirea luciferică, șăgalnică, iubitoare, alteori și primul cuvânt este un dezastru... Degeaba spui: mi-ești dragă! atunci când portița ta intimă-i blocată... De cine, de ce?

Da' draku știe uneori!? De-un ciorap rupt ca la bietul Ioanide, de-un zâmbet fals, de-o bănuială, de versul ăla necioplit al lui Minulescu "eu știu c-ai să mă-nșeli chiar mâine...", ori mai bine de cântecul ăla tâmp care zice că "mă câcai în fundu curții/ galben ca lămâia...".

Mai bine închei. Nedumerindu-te! Nedumerindu-vă! Pe tine, pe voi, cine veți fi fiind!

Ha! Aștept să vii!!!

http://www.youtube.com/watch?v=7ZDW6_NUIDo

Niciun comentariu: