miercuri, 18 martie 2009

Întrebările esențiale

Am gândit mereu că dacă întrebările sunt mai importante decât răspunsurile, trebuie să le afli cumva, câte sunt și care sunt... și cum oare mama sărăciei faci chestia asta?... habar n-am... dar ăsta este un deziderat?... targetu'!!!

Mă gândesc amuzat că dacă Dante spunea că pe poarta infernului scrie "lasciati ogni speranza voi ch'entrate" (lăsați orice speranță voi care intrați) atunci pare normal că dincoace ar trebui să fluturăm steagul cu înscrisul: " speranța este singura voastră resursă", (deși nu sună extraordinar...)

Bat-o vina!

Și cum le aflăm? Condiția obligatorie este să îmbătrânim?

4 comentarii:

r spunea...

http://www.trilulilu.ro/sculptorul/4b4d9068f5c510

r spunea...

marcel iures. m-a ajutat in cele mai negre momente. daca vrei sa fii rege...

sorinpui spunea...

Mi-a plăcut mult. Mulțumesc!

velvet23 spunea...

Faina chestiune cu intrebarile astea. Adica intrebarile mele pentru ca celelalte sau altele sunt ale altora, ale celorlalti.
Ce simpla si frumoasa e frantura asta : "Fericiti cei saraci cu duhul, caci a lor este imparatia", pentru ca la asta ma gandesc cand vad o multime de oameni in jurul meu, de cunoscuti care nu au nici o problema cu intrebarile.
Sunt cu totul un raspuns. Unul singur.


Frumos...daca vrei sa fii rege


Daca poti sa fii Rege.



www.youtube.com/watch?v=OICEc_f88iE&feature=related