luni, 15 decembrie 2008

O grămadă de lucruri, nimic important

Toate zilele astea de când n-am mai scris m-am confruntat cu imboldul teribil de a pune degetele pe taste și a-mi elibera întrebările... Probabil am ezitat o clipă mai mult. Probabil gândurile ca întotdeauna au luat-o înaintea cuvintelor. Deja când trebuia să scriu despre ceva evenimentul devenise istorie. Toate aceste zile am rămas cumva în urma evenimentelor... Despre ce să scriu? Despre politică? Despre scârbă! Despre buna creștere? Despre nesimțire! Despre speranță? Despre obtuzitate? Despre lipsa de orizont!

S-au petrecut în acest răstimp o grămadă de lucruri și aș fi vrut să scriu despre toate. Ce m-a frapat că a doua zi după nu mi s-a mai părut nimic important!!!

Un comentariu:

zambile spunea...

sunt intamplari care trec pe langa noi fara sa ne atinga, suntem simpli spectatori, ne uitam, ne miram, ne intrebam si pana la urma uitam, insa sunt si intamplari care ne ating in trecerea lor, se cuibaresc in suflet si raman, odata vei scrie despre ele sau poate deja ai scris, si pana la urma sunt cele care conteaza nu?
chiar daca timpul le mai domoleste taria, chiar daca nu a doua zi vei scrie, cu siguranta va fi odata cand vei simti furnicturi in degete si cuvintele vor evada intr-o ordine fidela gandurilor...