duminică, 21 decembrie 2008

Douăzeci spre douăzecișiunu...

Nu am nimic special de zis... Săptămâna asta a fost atât de aglomerată și într-un fel atât de dificilă! Nu-mi vin în minte decât chestiile alea vechi cu: nimic din ce este omenesc nu îmi este străin! Nu știu la ce se potrivește la ora asta? Dar nici nu știu la ce nu se potrivește! Lumea ar zice: este foarte târziu! Pentru cine!!Ha!
a
De ce trăim cel mai adesea cotidianul în perspectiva a... Nu este oare asta o mare greșeală?
a
So? Carpe diem!
a
Am început rândurile astea cu melancolia unei melodii care acum mă sfâșâie... De ce! Pentru că este decembrie? Pentru că e luna în care toate cele rele se sfârșesc și se adună doar cele bune! Oare? Și dacă v-aș pune o întrebare simplă ați fi capabili să raspundeți?! Așa cum mie ieri cineva mi-a pus-o! Bă, zi-mi, ești fericit?
a
Lumeeee! Habar n-am! Nu m-am gândit!

Niciun comentariu: