luni, 15 decembrie 2008

Am o crăciuniță, n-am...


Întotdeauna am împodobit bradul în ajun, când îmi răsuna casa de colinzi, mirosea totul a sărbătoare și de cele mai multe ori geamurile îmi sclipeau de albul zăpezii... Anul ăsta însă am căzut pradă strategiilor subtile de marketing! De fapt dacă îmi amintesc bine, în 21 noiembrie în aeroportul din Hong-Kong admiram deja contrariat brăduți împodobiți strălucitor, într-o țară care vede totuși puțină zăpadă! Dar ce-are a face asta? Crăciunul este deja un prilej de creștere a vânzărilor!! Și deci ispitit am gândit că prefer să mă bucur și eu mai devreme de febra sărbătorilor și mi-am întronat deja bradul ca rege al casei în mijlocul ei. Ha!

Am cumpărat și-o crăciuniță de la raionul de grădinărit, am pus-o în geam și soarele s-a izbit de frunzele ei... Oare de aceea or fi căzut deja? Am o crăciuniță, n-am...

Niciun comentariu: