luni, 3 noiembrie 2008

Lecturi de octombrie

In luna care s-a încheiat am citit câteva cărți. Puține. Pe unele le-am început și încă nu le-am terminat, probabil le voi sfârși în noiembrie. Acestea sunt:

1. Stieg Larsson - Millenium 1, Bărbați care urăsc femeile, Editura Trei, cu reclama *cea mai vândută carte după Biblie în țările scandinave*; nu știu dacă te ține chiar cu sufletul la gură dar merită citită într-un week-end ploios, uiți de tot și te cufunzi în intriga ei...

2. Philippe Forest - Iubirea din nou, Editura Nemira, o poveste lirică, sexuală și cerebrală scrie pe coperta 4, încă n-am terminat-o...

3. Dan Puric - Cine suntem, Editura Platytera, am fost la lansarea ei de către autor la Deda-Bistra în catedrală, o mare surpriză pentru mine, nu știam că Puric face și altceva decât teatru, spre rușinea mea, mi-a plăcut chiar dacă unele note sunt puțin excentrice față de ochiul meu...

4. Andrei Pleșu - Despre bucurie în est și în vest și alte eseuri, Editura Humanitas, savuros ca de obicei, poți să o citești oricând, oriunde și îți va transmite o doză suficientă de luciditate; n-am terminat-o dar nu mă grăbesc... e o carte pe care odată citită simți dorința să o mai citești o dată, și iar...

5. John Farndon - India, ascensiunea unei noi superputeri mondiale, Editura Litera Internațional, foarte interesantă, descrie această țară a contrastelor, o carte documentar...

6. David Young - Scribul thailandez, Editura Pandora M, scriitorul trăiește de mulți ani în Thailanda, o comedie despre sex, minciuni și satisfacție zice coperta 4, eu nu aș fi putut sintetiza așa de bine...

...puțin am citit iacătă, în rest ziare, reviste, nimic esențial.

Niciun comentariu: