marți, 6 martie 2012

puntea subțire

ioan: sunt pe malul celălalt al lumii, pierdut într-o ceață subtire care deformează cerul bizar în tot felul de forme deșucheate, cumva te văd pe partea opusă, îți disting chipul fără a putea vedea sclipirea ochilor tăi, nici nu aud murmurul buzelor tale, asta în cazul în care conturul buzelor tale încearcă să lege cuvinte, zăresc doar gesturile aruncate de mâinile tale, e un cod, sunt semne, nu înțeleg... puntea aruncată între mine și tine peste hăul care ne leagă este atât de subțire încât nu îndrăznesc să trec, stinghiile sunt prinse aiurea, multe lipsesc, corzile sunt șubrede, roase, o teroare albă se insinuează subtil în pântecul meu, nu pot respira, nu îmi pot înghiți saliva, nu am aer, nu am cer... degetele tale desenează deasupra capului ceva, pumnii tăi se strâng, se deschid, faci rotogoale mai mici și mai mari, nu înțeleg, nu mă plâng, nu te plâng, nu te înțeleg, nu mă înțeleg...

petru: malurile pustiului sunt diferite, ceața subțire a vărsat cer pe pământ, ochiul tău nu distinge cuvântul celuilalt aruncat pe-un gest disperat, înțelegi doar litere simple, pricepi doar semnele clare, punțile tale se șubrezesc aleatoriu după o logică de nimeni știută, ignoră teroarea, uită durerea, concentrează-te pe desenul naiv...

pavel: vorbești în pustiu, m-am săturat de angoasele tale...

funeral party: ceva nu s-a potrivit, http://youtu.be/eSTcgpQAgUE,

Niciun comentariu: