duminică, 20 noiembrie 2011

pariul cu altcineva

sunt deja un urs batrân, nu mă mai odihnesc nici măcar atunci când hibernez, sunt obosit, sunt atât de obosit încât atunci când adorm ochii îmi rămân deschiși, nu mai cred în cuvinte și rostirea lor mi se pare că doar umple inutil spațiul, ori timpul, nu știu prea bine, în fond mă urăsc, asta simt mereu, și simt asta cu durere, aș vrea să fiu altfel, altcineva și în alt loc, m-am plictisit de mine, m-am plictisit de toate, poate sunt bolnav, sigur, m-am infectat cu ceva, am luat vreun virus, nimic nu mă mai mulțumește, nimic nu mă împlinește, cred că sunt expirat, de aia, timpul meu trebuie să fi trecut, altfel nu îmi pot explica grozăvia indiferenței care m-a cuprins, ori poate sunt de altundeva, nu port ceas la mână și atunci secundele mele, propriile mele secunde nu mă găsesc, nu sunt niciodată acasă, nu sunt nicăieri, și când fac apelul nu răspunde nimeni prezent, domnule doctor, acestea sunt simptomele, pune te rog un diagnostic onorabil...

altfel voi pierde toate pariurile din lumea asta, http://youtu.be/Ho-R7W9O20I, so... 

Niciun comentariu: