miercuri, 29 septembrie 2010

business day 1

interesantă prima zi. a început cu o întârziere de o jumate de oră că la români e greu cu punctualitatea. asta-i politețea regilor, și pe noi nu are cine ne învăța. după părerea mea au fost între două și trei sute de participanți. mulți. și din sibiu, cluj, maramureș. 85% tineri. în urmă cu câțiva ani media de vârstă ar fi fost cu cel puțin 15-20 de ani mai mare. seminariile au fost interactive, scurte, la obiect.

herald lepisk din estonia ne-a vorbit despre setarea atitudinii potrivite. trebuie să gândim pozitiv. simplu, nu? pe un slide scria: opportunityisnowhere. are două sensuri. unul pozititiv. și unul negativ. beton. extraordinar de beton.

la workshopul cu microsoft - comunicații unificate, am aflat cum o să evolueze în mai puțin de 5 ani, mediile de transmitere a informației. teribil. brrr. pe urmă m-am dus să-mi cumpăr un fax. că al meu are o hibă. adică un aparat cu telefon, de-ăla clasic și nu multifuncțional. nu am găsit. vânzătorii din două magazine, mi-au zis că nu se mai aduc. prin mail frate se comunică, mess ori skype. fax numai la primării se mai folosește. să poți să-i dai număr de intrare. sau de ieșire. aferim!

Niciun comentariu: