miercuri, 3 iunie 2009

Apropo de comentarii

Dată fiind experiența mea sumară în ale blogului am descoperit în seara asta, că într-un anume fel neștiut încă de mine, probabil bifând undeva ceva, am blocat de ceva vreme fără să vreau, comentariile scrise de cititori de-ai mei la postările deja publicate. Îmi cer scuze! A fost fără voie. Pentru cei care au răbdare și vor să reia lectura unor postări, îi anunț că am dat drumul adineauri tuturor comentariilor...

Astea sunt doar așa, chestii administrative, noapte bună...

3 comentarii:

zambile spunea...

pot sa te trag de urechi? pot???
LA MULTI ANI!!!
sa ne traiesti si sa ne incanti cu vorbele tale intelepte

http://www.youtube.com/watch?v=tyrpevdwj3I

r spunea...

la multi ani domnule pui! sa ramaneti asa, sa nu va lasati luat de val!

Codruta Romanța spunea...

La Multi Ani cu o mica intarziere...
Un gand bun si-un zambet mereu pe buze sa va fie!!!
Codruta Pop