marți, 12 mai 2009

Politica. Doamne, ce dezamăgire! (2)

Astăzi am avut parte de 2 evenimente epice. O ședință de consiliu local și o ședință de partid. (Beton!) În ambele cazuri sunt implicați oameni care (în principiu!!) vor binele celorlalți. Cel puțin așa afirmă, așa își propun și așa se crede (dacă crede cineva azi în România asta!) deoarece ei, decidenți acum, au fost aleși să decidă de către mulți (discutabil!) alții.
a
Adică dom'le, ăia au mandat să stabilească care e binele orașului și ăilalți al partidului. Da' dacă greșesc? Dacă nu văd bine BINELE??!! Da' dacă EI au alt interes, nu al comunității sau măcar al celorlalți (câțiva acolo) care i-au mandatat ci unul obscur, personal, de căpătuială...
a
Că mă întreb! Ce înțelegem dom'le din ce pricepem? Nu-i fascinant? În jurul nostru se vorbește într-o limbă inteligibilă, adică îți zici: pricep ce zice ăla, că doar vorbește românește da'... nu înțeleg, aud cuvântul rostit, îl pricep dar nu îi înțeleg semnificația, nu știu la ce se referă (și îi e jenă să întrebe să nu pară prost)... Ori ce te faci dacă îți parvine o informație filtrată deja prin sistemul de nepricepere al celuilalt ! Așa ajungi să vorbești de eșafodaj de cunoștințe și informație (există oare acest cuvânt!!)
a
Nu este ceea ce este ci ceea ce pricep eu că este (chiar dacă nu înțeleg!), căci se poate întâmpla să mă uit încremenit la adevăr dar să nu îi înțeleg tâlcul și nici existența. Să-l elimin întrucât eu nu înțeleg. Și să ajung la constatarea (beton iarăși!) că adevărurile există în măsura comprehensibilității lor !!! Adică dragii mei: dacă înțeleg e adevărat, dacă nu, nu! Ăsta-i rasism! Curat rasism!
a
Doamne, ce dezamăgire! După evenimentele astea epice mă simt singur pe pământ. Probabil ochiul meu este deformat altfel e jale mare!!!

Niciun comentariu: