vineri, 27 martie 2015

before sunset

dupa noua ani... ce usor e intr-un film! iar filmul e chiar dupa noua ani si povestea asisjderea si actorii mai batrani fix cu atat... personajele se reintalnesc aparent intamplator desi s-au cautat toti anii acestia, desi viata lor s-a schimbat dupa o singura noapte, jesse devine scriitor si pentru ca poate astfel o va putea gasi candva pe celine... eroii nu mai au 20 de ani, au 30... totul este verosimil... pe un fundal si mai romantic, paris... sa scrii o carte pentru a prinde amintirea, ziua aia, ori noaptea aia, pentru a imortaliza scenele alea, dragul si dragostea, o incercare de a bloca trairea intr-un prezent efemer, o interpretare desigur... daca am fi trait impreuna dupa toata povestea aceea fulminanta ne-am fi plictisit si in mod sigur ne-am fi despartit, spun personajele... si poate fi si astfel... in final ea ii canta un vals la chitara (moment in care am avut gandul irepresibil ca trebuie sa invat sa cant la chitara, a cata oara oare si ca a doua zi dimineata ma duc direct la magazin sa imi cumpar una...), si apoi se inchide usa... ne putem imagina orice.
:)

 https://youtu.be/1_gyGYc_8oA?list=RDHCfGNsHM-jjyY,

Niciun comentariu: