vineri, 26 aprilie 2013

iar e de prisneag...

printr-o conjunctie favorabila si prietenoasa a planetelor sistemului nostru solar, astazi am ascultat si eu, norocosul de mine... incercand sa pricep si sa aprofundez oarecum, sindromul sau termenul psihologist de: patologie obstructiv huliganica uniform radiata... foaaaaaaarteeeeee complicat, si stintificios (!), am inteles tot, aproape tot, numai cu prisneagu' n-am inteles cum sta treaba... l-am intrebat pe mr.google care zice la primul search: Nu s-a gasit nicio definitie pentru: prisneag. betoooooon... cu castile pe cap, pendulandu-l de la stanga la dreapta, urland ca as vrea sa fie cineva langa mine cand mi-i pohui... adica cand mi se rupe cum traducea cineva pe-un alt blog, termenul...

sa fie de pofta...

 http://www.youtube.com/watch?v=d3GgFvm29Ig&feature=share&list=PLCsckldGJOKs4mHSd2bFDP8ZpO1iB7XEz,

Niciun comentariu: