duminică, 5 iunie 2011

unul din cele trei puncte în suspensie

nu am mai scris de ceva vreme... când s-au potrivit cuvintele n-a fost timp, când a fost timp nu am fost eu acasă, joia trecută când toate s-au potrivit un declic le-a închis pe toate, sau oboseala, vineri dimineața mi-a decedat laptopul, azi după masă a înviat, și oricum cuvintele parcă sunt mereu aceleași, parcă îl aud pe house, toți mint, nimeni nu se schimbă... rămânem aceiași, și-apoi dacă regula lui șapte a căzut, s-a instaurat anarhia, de fapt nu am mai scris din cauza unei cărți, a autorului ei mai precis, care în prefață m-a lovit, dezapreciind pe cei ce scriu jurnale, bloguri, că sunt o exacerbare a eului, expunerea indecentă a sinelui fără câștiguri memorabile pentru comunitate... și m-am rușinat. are dreptate. câștigul cuvintelor așezate aici nu există iar dacă sunt importante pentru mine, ar trebui să rămână numai pentru mine... ce am a face?!

http://youtu.be/Pfi1UQ_PKQI, ca mine...

Niciun comentariu: