joi, 27 ianuarie 2011

0 x 3

trăiesc în lumina unui gând sau în umbra unei idei. ce fain sună! dar care sunt alea? oare rămân constante zi de zi? oare le știm, oare le putem afla, avem vreo șansă? îmi vine să recit glossa eminesciană, cu speranța ascunsă că toate cuvintele alea așezate acolo, sunt un soi de descântec care îmi va elibera mintea de toate miasmele, presiunile, de mine-le meu rău... de cuvintele ne-bune. ce e val ca valul trece/ nu spera și nu ai teamă...

auzi, sunt în termenul de garanție, n-am ieșit încă, cuvintele astea nu se potrivesc, mă jenează, vreau să le schimb, le vreau pe celelalte... http://www.youtube.com/watch?v=vxDFtFGUYag,

am ascultat în seara asta cu o plăcere secretă, un disc de vinil, pe care scria mărunt stereo, undeva, într-o parte, lângă cifra aia, 33, amintindu-mi ce tare zgâlțâiam chitara aia imaginară și cum imi scuturam pletele de asemenea imaginare...  http://www.youtube.com/watch?v=2iID4RbRorY,

rezultatul oricărei inmulțiri cu zero este zero. întotdeauna.

Niciun comentariu: