joi, 1 iulie 2010

întâi iulie devreme

bă pretene, îmi zice... un preten, blogu-i ca o floare, o uzi, crește, no uzi, s-ofilește, așa că traba aia a ta, cu șepte... număru tău preferat, ori unu, ori doi, ori trei, ori patru... spanac, ori scri, ori nu scri, hai mă, zic, blogu-i al meu, fac ce vreau cu el, e jurnalul meu, scriu când îmi vine, cât îmi vine... da mă, zice ăsta, pretenul, dar tu nu scri în 29 iunie 2010 pentru că conform legii tale cu șepte, ai deja postate șepte și după haia, trebe să mai scri șepte, dacă cumva scri una, alambicată treabă... și e o prostie, să ști... ok, dar e prostia mea, asumată... abia am așteptat să vină întâi iulie!... nu-i fain totuși, să mai aștepți câte ceva să vină nou, în viața ta... întâi iulie de pildă, 2010 devreme...

Un comentariu:

ponderabila spunea...

Aseara ma gandeam ca te ai mutat in Grecia...