sâmbătă, 21 februarie 2009

Iubește-mă ca și cum voi muri mâine

Prietene, trăim în fiecare zi cu perspectiva timpului larg deschis în față, cu gândul că este vreme încă, că pot să-ți spun oricând ceea ce mă macină, că am acum un pik de treabă, că sunt obosit, preocupat, încărcat de probleme și numai ce le voi rezolva, mă voi așeza apoi cuminte, mă voi odihni și mă voi ocupa și de lucrurile de suflet...

Ai băgat de seamă că lucrurile care ne înseninează sufletul le lăsăm întotdeauna pe ultimul loc? Întâi munca și apoi distracția! Acesta e sloganul care ne animă. Uneori ne mor cei dragi și ne trezim că nu am apucat întreg să le mărturisim dragostea noastră... Credem mereu că mai avem secunde zeci de mii!!!

Și dacă ascund oglinda asta neagră, acesta este primul gând care îmi vine: spune-mi tot ce ții ascuns în tine! Iubește-mă ca și cum voi muri mâine!

3 comentarii:

velvet23 spunea...

Aparenta....logica
cei mai multi dintre noi nu apucam sa ne impartasim sentimentele pe care le avem pentru aproapele nostru, pentru omul de langa noi, pentru omu' sau femeia noastra, pentru copilul pe care il crestem si de care ne manifestam tot mai putin cu cat creste mai repede.
Iar ideea cu zi acu' ca maine mor, acest spune repede...ca nu mai am mult te pune in fata sentimentelor tale imperativ:
- Hai zi ca ma scufund si ramai cu sentimentele tale nestiute si fara de folos.
Sentimentele sunt ale mele, dar daca nu le impartasesc nu sunt de folos.
Daca nu sunt de folos la ce sa le mai am.
Mai bine le-as impartasi, tuturor dand usurel din cap intr-o cursa lina de la stanga la dreapta si apoi invers precum catelusi de plus cu cap miscator pe care ii vedeam in dacii, in spate la geam....am sa-mi cumpar un astfel de catelus cu cap miscator...si am sa-l invat sa spuna: Te iubesc, pe tine, si pe tine, si pe tine....
sau ca intr-un film cu Louis Defunes, care drogalit cu mainile ridicate pe umerii interlocutorului ii spune un “jeteme”, si facand treba asta trecem de la unul la altu'.

Da, da,... asta am sa fac! De luni...

Codruta Romanța spunea...

,,IUBESTE/MA CA SI CUM VOI MURI MAINE,, ...atat de trist si totusi atat de ,,fragil,, gand...emotionant...

nimeni spunea...

Iubire?! Ce este iubirea? Pentru unii poate nu inseamna nimic, pentru altii inseamna totul...de ce? De ce nu ne impartasim sentimenetele...nu vrem, nu stim, nu le recunoastem sau suntem prea ocupati? Pacat! Putem fi condamnati pentru asta? Imi ating cu mainile reci fata calda. Raman uitandu-ma pe geam. Visez. Ma gandesc...traiesc sa visez sau visez ca sa traiesc? Toate o sa treaca...intotdeauna trec. Si viata trece atat de repede si sentimentele raman nespuse.