luni, 7 iulie 2014

continuando

uitandu-ma in urma nu imi vine sa cred ca am trecut, ca am putut trece fara un cuvant, fara o litera, peste lunile mele preferate, mai, iunie... apoi mi-am amintit... am decis, nu mai conteaza nici poza, nici cuvantul, nimic... doar aplecarea mea catre, doar gandul meu, doar memoria care daca este, este... oricum daca gandul meu se pierde, daca memoria se volatilizeaza, daca uit adica... geaba, am fost acolo si dincolo... si?!... ramane sufletul meu plin, incarcat de toate cele... ce pot sa iti transfer tie cititorule!... niste cuvinte aride, banale chiar, ca am vazut, am simtit, am mirosit... si?! au fost si altii care au vazut, au simtit si au mirosit... atunci cum discernem, si mai ales ce anume??... propun o sesiune de kastellorizo cu barbecue pe alimnia... incifrat da, dar golful acela de pe alimnia este absolut linistitor...

http://www.youtube.com/watch?v=HJX1gwpYT44&feature=share&list=PLFA3B4D3861947AD1,
daca o sa aveti rabdare sa ascultati chestia asta codificata de mai sus, poate cumva, oarecumva... :) o sa simtiti literele de mainainte aruncate bizar in ureche... atat cea stanga cat si cea dreapta... hm!

Niciun comentariu: