duminică, 31 ianuarie 2010

de ce nu avem autostrăzi

m-am gândit că poate după 20 de ani avem doar osutășivreocincizeci de kilometri de autostradă construită în răstimpul ăsta, pentru că noi suntem români. adică de vină ar putea fi patriotismul nostru exprimat foarte bine de cântecul ăla care zice că: noi suntem români / noi suntem români, / noi suntem pe veci aici stăpâni... noi să facem, noi construim, noi știm, zic chestiile astea reflectând la faptul că deunăzi citisem că a fost concesionată portiunea de autostradă Comarnic - Brașov pe 30 de ani, după care va reveni statului român. constructorul o va termina în 4 ani, va face o grămadă de tunele și poduri și va pune și-o taxă de acces. interesul lui va fi să facă o lucrare faină că doar el o va administra și să o termine repede ca să poată încasa bani.

și de ce oare nu am făcut așa de la început!!! că dacă noi n-avem bani, să le facă alții frate, pe banii lor, că pentru mine este important să călătoresc bine și în siguranță. mi se fâlfâie dacă autostrada este concesionată nu știu cui. treaba lui.

și după aceea mi-am zis că uite de-aia n-avem autostrăzi. pentru că noi suntem români!

Niciun comentariu: